.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه علنی شورای شهر ساری چه گذشت ؟
از آزادی پادگان ساری تا گره کور سه راه جویبار !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است.....

شمال نیوز : در جلسه علنی شورای شهر ساری موضوعات مختلفی مانند سیاسی‌شدن پادگان ساری، مشکلات کمربندی سه‌راه جویبار، پروژه نیروگاه زباله‌سوز و ... بررسی شد.  

رئیس شورای اسلامی شهر ساری عصر دیروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است برای تجلی منویات رهبری در سالی که مزین به شعار هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

/photo/a_1_.jpg

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ علیجان شمشیربند با اشاره به اینکه در تقویم ملی برای مسجد، روزی اختصاص یافته است، افزود: مسجد از صدر اسلام تاکنون مهم‌ترین جایگاه دینی توسط پیامبر اسلام مطرح شده و به‌خاطر نقش برجسته مساجد که در تربیت فرهنگ دینی نقش موثری داشته است، از ابتدا مورد هجمه متجاوزان غیر اسلامی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری سال‌روز ولادت ابوعلی سینا که به روز پزشک نام‌گذاری شد را به همه پزشکان کشور تبریک گفت و بیان کرد: دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را به مردم ولایت‌مدار ساری تبریک عرض می‌کنم.

این مسئول تصریح کرد: با آزادسازی پادگان ساری و واگذاری 6 هکتار این مکان به شهرداری ساری بارقه امیدی در خدمات‌رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در دل شهروندان ایجاد کرد.

شمشیربند ادامه داد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری روز دوشنبه دوم شهریور به مناسبت ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگی با حضور مردم ساری در باغ موزه ایرانی، محل قبلی پادگان مرکز مازندران برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه برگزار نشدن جلسه شورای شهر به این معنی نیست که جلسه کمیسیون‌ها در شورای شهر تعطیل شود، افزود: هشتم شهریورماه جاری جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری در صحن شورا برگزار می‌شود.

*اجرای مصوبات اجلاس مشورتی کلان شهرها توسط دولت

سیدمهدی احمدی نیز در ارائه گزارشی از پنجاه‌ و دومین اجلاس مشورتی روسای شورای شهر کلان‌شهرها و شهرداران مراکز استان‌ها در اراک با بیان اینکه این اجلاس در دو روز برگزار شد، اظهار کرد: مجمع مشورتی مجمعی تصمیم‌ساز است.

 وی با اشاره به اینکه اجلاس مشورتی در قالب کمیسیون‌های چهارگانه حقوقی و اقتصادی، توسعه و عمران، سلامت، بهداشت و محیط‌زیست، فرهنگی و اجتماعی برگزار و مصوباتی هم به‌همراه داشت، افزود: این جلسه تصمیم‌سازی تا حدودی دولت را موظف به اجرای مصوبات کرد.

عضو شورای شهر ساری تصریح کرد: دولت موظف می‌شود تا در تنظیم برنامه ششم توسعه مصوبات اجلاس مشورتی شورای شهرها و شهرداران کلان‌شهرها را مورد توجه قرار دهد.

آزادساری پادگان نباید مصادر شود

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، ولادت امام رضا (ع) و روز پزشک، اظهار کرد: پروژه زیرگذر بلوار کشاورز در اعتبارات سال 93 قرار گرفت بعد از گذشت شش ماه هنوز اجرا نشد.

پرویز شعبانی با اشاره به اینکه براساس تاکید سازمان بازرسی هر نوع ساخت‌وساز در حریم باید با استعلام جهاد کشاورزی انجام شود، افزود: نهضت آسفالت در ساری با رکود مواجه شد و در حاشیه برنامه‌های شهرداری قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه همه مردم شهر باید از خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری منتفع شوند، گفت: پروژه‌های بزرگی داریم ولی این موارد مردم حاشیه شهر را اغنا نمی‌کند.

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آزادسازی پادگان ساری گفت: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است.

وی تصریح کرد: آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که هرکسی از گذشته تاکنون بویژه شهردارساری در این زمینه تلاش کردند جای تشکر دارد، لذا نباید آن را مصادره کرد.

*پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری سیاسی شد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر ساری که توسط شهرداری در حال اجرا است به نوعی رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است، تصریح کرد: انتقال پادگان ساری و واگذاری آن به شهرداری مرکز مازندران نیز نگاه سیاسی به خود گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سبزه‌میدان ساری به‌دلیل مجاورت با باغ موزه ایرانی مانند میدان ابن‌شهرآشوب به مرکز تجاری تبدیل شود، اظهار کرد: تغییر کاربری محوطه سبزه‌میدان درآمد شهرداری ساری را افزایش می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری بیش از دستگاه‌های اجرایی دیگر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: 320 نفر از نیروهای شهرداری ساری به جای اینکه در شرکت‌های دیگر مشغول به‌کار شوند در شهرداری به‌کارگیری شدند که این امر مشکلات حقوقی ایجاد می‌کند.

کیادهی پیشنهاد داد: مردم به ما رای دادند باید در همه موضوعات اطلاعات داشته باشیم. لذا باید بدانیم چه تعداد پزشک و نخبه و پزشکان مسئول در شهر داریم. روز پزشک بهانه ای باد که نظارتی بر این مسائل داشته باشیم.

کیادهی در پایان به مسئله زمین ماهفروجک اشاره کرد و با اعتقاد اینکه در شهر ساری باشگاه ها و ورزشکارهای قوی فراوانی داریم، خطاب به رییس شورای شهر گفت: نمایندگان ما واقعا خواب هستند لذا از شما انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنید.

*نهضت آسفالت با رکود مواجه شد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه کمربندی سه‌راه جویبار بعد از یک سال و نیم هنوز زیر بار ترافیک نرفت، اظهار کرد: پروژه هدایت آب‌های سطحی که در مناطق پرتردد شهر قرار گرفت تا اواخر شهریور به‌خاطر بازگشایی مدارس جمع شود.

سعید نجاریان با انتقاد از شهرداری ساری مبنی بر اینکه با اجرای پروژه‌های جدید در شهرداری کارهای قبلی این دستگاه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد، افزود: با اجرای پروژه پادگان آسفالت مناطق سه‌گانه شهرداری ساری در عمل تعطیل شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری نیز در این جلسه پاسخگوی سئوالات اعضای شورای اسلامی شهر بود و در ارائه گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: پیوست موزه شهر در باغ موزه ایرانی از سوی شهرداری و میراث فرهنگی انجام شد.

عباس رشیدی با اشاره به اینکه هدایت آب‌های سطحی از پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر ساری است، ادامه داد: برای حل معضل ترافیکی پیگیر پروژه کمربندی سه‌راه جویبار و ایجاد دوربرگردان در مقابل استخر داراب که به میدان متصل می‌شود هستیم.

*اجرای زیرگذر داراب در انتظار مجوز حفاری از راه‌آهن شمال

وی با بیان اینکه در فاز بعدی پارک ملل برای آزادسازی محوطه 31 پرونده در قالب حدود 15 هکتار در مراجع قضایی رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: پروژه نیروگاه زباله‌سوز از مواردی است که شهرداری ساری برای اجرای آن تلاش می‌کند تا مشکل این بخش هم حل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری به پروژه‌های در حال مطالعه شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: پروژه در دست مطالعه میدان شهبند، زیرگذر فرح‌آباد، تقاطع روگذر بلوار کشاورز به سمت کمربندی جنوبی، ادامه پروژه پل دارای به سمت پل سردار نوری و اجرای طرح زیرگذر داراب از مواردی است که شهرداری ساری پیگیر اجرای آن است.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای زیرگذر داراب نیازمند مجوز حفاری از راه‌آهن شمال هستیم، خاطرنشان کرد: زیرگذر داراب چهار خطه در دو لاین رفت و برگشت است که در اجرای این طرح هدایت آب‌های سطحی هم انجام می‌شود.

رشیدی در پایان به احداث پل کابلی انتقال پارک ملل به پارک قائم، گفت: پل کابلی که دو پارک ملل و قائم را به هم متصل می‌کند در دهانه 140 متر با دوپایه در عرض پنج متر احداث می‌شود.

 

حاشیه ها

* صد و سی و سومین جلسه شورای شهر ساری پس از مدت ها به صورت علنی برگزار شد.

* این جلسه با قرائت قرآن توسط سیدمهدی احمدی در ساعت 16 و 10 دقیقه آغاز شد.

* محمدحسن محمدی‌کیادهی در ابتدای سخنانش برای بیان پیشنهادش خطاب به شمشیربند رییس شورای شهر ساری گفت: اگر ریاست شما تداوم داشت! پیشنهاد می کنم روز پزشک بهانه ای باشد برای اینکه بدانیم چند پزشک، نخبه و پزشک مسئول در ساری داریم. انتظارات نخبگان چیست و هزینه های پزشکی چگونه است چراکه مردم از ما انتظار دارند در تمام زمینه ها اطلاعات داشته باشیم.

* وی در ادامه سخنانش افزود: برخی اقدام به مصادره پروژه می کنند از جمله خود را کاشف شهردار ساری می‌دانند و برخی هم به‌خاطر تبلیغات انتخاباتی در روستاها وعده آسفالت می‌دهند و به‌جای شهر، روستا آسفالت می‌شود.

* کیادهی با کنایه به مدینه بعنوان رییس شورای اسلامی شهرستان ساری که همه ی این مسائل به شما ارتباط دارد، از وی پاسخ خواست.

* سید مهدی احمدی گفت: اینکه کشف کنیم کاشف شهردار چه کسی بوده بد نیست.

* کیادهی در پاسخ احمدی اشاره کرد: ما کشف کردیم.

* در پایان مراسم، با اهدای تقدیرنامه ای از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری به باقری عضو پزشک شورای شهر ساری بمناسبت روز پزشک از وی تقدیر شد.

* جلسه در ساعت 17 و 40 دقیقه به پایان رسید.

 /photo/a_14_.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1394
از جناب اقای رمدانی بسیار ممنونم بابت بیطرفی شان چرا که رسالت رسانه ایشون رو انجام میدهند چند مورد هست بیان میکنم بعنوان کسیکه هر روز شمال نیوز رو میخونیم
عین وعده صبحانه بران تکلیف شده است:
1- عبوری در انتخابات مجلس چند نفر میخواهد مورد حمایت قرار دهد؟

اقا میری یا نقیبی یا شجاعی کدامیک چرا اقایان اگر توانایی دارند ویا خود را کاشفش می دونند الان به ایشان وصل شده اند تا رای بیارند؟!!!!
2-
شهرداری دوهزار پرسنل دارد چطور می شود کسانیکه سنشان از 40 هم گذشته مشغول می شوند حتی سیکل ندارند؟!!!
اما تحصیلکردههایمان جایی ندارند ؟
کسانیکه بروید تحقیق کنید چه عقیه ایی داشته اند مثل اقای فلک علیزاده و غلام بالا دزایی و......
که منتسب به کمال اقا میری هستند ؟!!!!
چرا کسی نمی تواند در مقابل این شخص بایستد که اسفالت شهر را در روستاهها می ریزد؟
کارگران شهرداری راتهدید وبا بدترین الفاظ رکیک مورد تهدید قرار می دهد تا برای برادرش اق عمو در انتخابات اتی رای جمع کنند؟!!!
حتما مردم از پایگاه اجتماعی برادران خبر دارند که چه می کنند وچه کرده اند
بداخلاقی هایی که ادامه دارد
وهرجا می روند از عبوری مایه میگذارند ؟
از کیادهی ممنونم واقیت را میگوید
امیدواریم عبوری بخود بیاید اسیر این ادما نشود حاضرند برای منافعشان هر کاری بکنند
یه روز اصلاح طلب؟!!!
یه روز اصولگرا؟!!!
الانم تدبیر وامید
در راه پله نطق می کنند در فضای مجازی پخش می کنند عجیبه برام!!!

انگار کارکنان وزحمت کشان شهرداری اجیرشونند حتی تهدید اگر حرف ما رو گوش نکنی
به شهردار میگم و........
بروید تحقیق کنید
نگهبان را به مرخصی می فرستند تا به مدینه خدمت کنند!!
شهر کوتوله ها شده است
ساری چقدر کوچک شده است که امثال این ادما برایش تصمیم میگیرند
عزیزانم عمر سیاسی زیاد طول نمی کشد اینم میگذرد
خذا را قاضی قرار دهیم
بالش وجدان بر سر نهیم تا ببینیم برای قدرت چه ها که نمی کنیم؟!!

ایا ارزشش را دارد؟!!!
ممنونم
وادامه دارد بشرطی تایید شود..........

ساروی 2 شهريور 1394
اقای کیادهی راست گفتی . اسفالت تولیدی این روزهای شهرداری ساری توسط بعضی از مسئولین شهرداری ساری و عضو سابق شورا با قولهای از پیش د اده شده برای روستاها و گارگاههای خصوصی استفاده میشود
نا شناس 2 شهريور 1394
احسنت به آقای محمدی کیادهی عزیز سرافراز حتما به پروژه آسفالت روستای تلو باغ ساری اشاره فرموده اید
شهروند ساروی 2 شهريور 1394
این همه صحبت کردین فقط روز پزشک راتبریک گفتین که هیچ ارتباطی به شورا و شهردار ندارد اخر نگفتین کمربندی سه راه جویبار غریب چهل سال شول و سفت میشود کی باز میشود بلاخره زیرگذره یاپل هوائی یا روگذر
reza 2 شهريور 1394
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم.
خواهش بنده از مسئولین این میباشد که خواهشا شرکت زباله سوزی که در شهرک امام خمینی در حال احداث میباشد را متوقف کرده و به مکان دیگر انتقال دهید.
ما در آن منطقه زندگی کرده ولی با احداث این کارخانه زندگی در آن منتطه سخت یا غیر ممکن میگردد. با تشکر
ماهفروجکی 2 شهريور 1394
درود ر کیادهی عزیز .اقای کیادهی نمایندگان ما خواب نیستند اما رفاقت باپرهام مانع تحرکشان میشود
نا شناس 2 شهريور 1394
آقایان شورای شهر بدانید همه کارهایتان سیاسی است شما برای رای دوره بعدی خود تلاش می کنید اگر شما هم کار خوب انجام بدهید ردوره بعد بدون هزینه انتخاب می شوید ولی فعلا به لحاظ اینکه ساری مر کز استان است چهره خوبی ندارد دلیلش کم کاری و سیاسی کاری و بی لیاقتی واهل فن نبودن و اختلاس ها بودجه مردم در راههای دیگر خرج کردن ....می باشد شما را به خدا همه شما عنوان مهند س دکتر دارید ولی مهندسی شما نصیب ملت نشد هر روز شاهد از دست دادن جان شهروندان به علت حوادث سیلاب و دریا و زلزله و باد و تصادف هستیم
نا شناس 2 شهريور 1394
چرا در شهر ما تمام نماینده ها آقایون هستند یعنی در این شهر هیچ خانم توانمندی زندگی نمیکند که بتواند وارد شورا شود؟
نا شناس 2 شهريور 1394
آقايان اعضاي شورا ضمن خسته نباشيد مهمترين مسئله فرامش شده دربعضي ازمكانهاي شهر جاي خالي براي واگذاري تابلوهاي تبليغاتي براي بستگان درجه يك تان وجوددارد تافرصت است به اسم كارخير واگذاركنيد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 شهريور 1394
بنده خدا براي بستگان درجه يك تابلو تبليغاتي نگيرند پس براي چه كسي بگيرند قابل توجه اقاي شهردار
نا شناس 2 شهريور 1394
خدا قوت براي رضاي خدا زيادكار نكنيد مقداري هم به فكرخودتان باشيد
fff 1 شهريور 1394
ساری = عبوری ----------- خدا قوت دلاور
بیی 1 شهريور 1394
درود بر محمدی کیادهی --- یکه تاز شهرداری ساری = چشم و چراغ عبوری
ییی 1 شهريور 1394
عبوری بزرگ = چرا این چند سال شهر ساری جوانی دلسوز مثل شما نداشت
نا شناس 1 شهريور 1394
چرا کامنتم تایید نشد؟!!!!!!
حسین 1 شهريور 1394
چرا یک کار خوب انجام میشود همه می گویند کار ما بود ولی کم وکاستی های دیگر را به گردن نمی گیرند در صورتی که همه میدانند ساری تازه دارد ساری میشود اون هم توسط شهردار سخت کوش و جوان این شهر ( مهدی عبوری)
سالار 1 شهريور 1394
ایا به گوش مهدی عبوری نمی رسد
تو که نمیخوای نماینده بشی
این همه حیف ومیل برای رسیدن به هدف خودشون؟!!!!
برادران اقا میری
چیکار دارن میکنند
کاشفان عبوری
بزن بهادر شهر
ادم میماند....!!!!

چه معنایی دارد بنر زدن وبقول کیادهی

اسفالت شهر رو
بگذریم به ماچه مربوطه
تا ویلای مهدشت اسفالت میشه ولی ما سر کوچه مون با سطل زباله نیست
؟!!

اخه من چیکاره ام نمی دونم
اقاجان ولش کن بزار بتازند
تخزیب کنند
به قدرت برسند!!!!
بزارکوچه تون بکر بماند
اگه رمدانی تایید کنه این روزا ازش شکایت شده ترسیده
حقم داره اونا لابی قوی تری دارند
مرسی
نا شناس 1 شهريور 1394
با تشکر از زحمات دوستان باید یادآور بشم که شهرهای بزرگی مثل اصفهان و تبریز با برخورداری از جمعیت و ماشین زیاد به دلیل احداث زیر گذر و روگذرهای زیاد تا حدود خیلی زیادی مشکلات ترافیکی را حل کردن
ما باید با حمایت از شهردار جوون و اعضای شورای شهر ، مرکز استان خوبی بسازیم و بتونیم به رونق شهرمون کمک کنیم
مهدی-ن-و 1 شهريور 1394

جای مهندس فرمرز نقیبی منتخب اول ومحبوب ونماینده مردمی وبااخلاق وتوانمند وکاردان شهرمان ساری درشورای شهرساری خالیست وکسیکه بدون ریا وصادقانه وخالصانه به مردم خدمت می کرد وهدفش فقط کمک به مردم بودوهمیشه درهرزمانی درخدمت مردم بود.
نا شناس 1 شهريور 1394
خوشبختانه از برکت دعای شهیدان شهر ساری فرزندی برومند از این شهر بنام مهدی عبوری نعمت خدمت به این شهر مظلوم اما سر فراز و متین قسمتش شده است خدا قوت عبوری
فف 1 شهريور 1394
چرا درباره پروژه جديد شهر داري در ترك محله ساري چيزي نوشته نيست
نا شناس 2 شهريور 1394
چه خوشحالیم و به خود می بالیم که سر کاشف شهردارمون دعواست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 شهريور 1394
و عجب کشف مهمی ! بهتر بود می گفتند " اختراع کردیم "
شهروند ساروی 2 شهريور 1394
بدینوسیله می خواستم از زحمات وتلاش های آقای مهندس نقیبی عضو سابق شورای شهر ساری دردو دوره بابت عمران آبادانی شهرساری کمال تشکر وقدر دانی راداشته باشم ازخدای منان برای ایشان طول عمرباعزت وسلامتی آرزومندم وامیدوارم که درتمام مراحل زندگیشان موفق وسربلند باشند. به امیدپیروزی مهندس نقیبی درانتخابات مجلس دهم .خداقوت نقیبی
سیدجلیل برمو 2 شهريور 1394
با عرض سلام ادب
دوستان انگار این ارتش مال ملت وتامین امنیت نبوده وهمه در هر جا از ازادی پادگان ساری حرف زدند .انگار از دست بعثی ها ازادش کردند
بیانی 3 شهريور 1394
پس شهرداری قایمشهر راندیدی سادات نیا شورا شهر سابق ......... این مردم سرشون باید بلا بیاد خود کرده راتدبیر نیست هی شورا شورا میگوفتن
دردمند 4 شهريور 1394
با پوزش . از بی کفایتی مسولین ساری همین بس که یک کمربندی درست درمون ندارن شما مراکز سایر استانها ببینید که چقدر پیشرفت کردن حال ساریتان را نگاه کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.